Friday, January 6, 2012

...Magic Stick...

Salam...
Kalau laa saya ada magic stick,
hurmmm...

Kalau laa saya ada magic stick,
Ya Allah...

Kalau laa saya ada magic stick,
Allahuakbar...

Kalau laa saya ada magic stick,
Masyaallah...

Kalau laa saya ada magic stick,
Subhahanallah...

Tapi saya tidak ada magic stick itu,
Mungkin magic stick tu hanya ada di dunia fairytale,
Atau mungkin juga disimpan oleh c Harry Potter.

Tapi saya tidak ada magic stick itu,
Makanya saya harus berusaha lebih,
Biar segalanya saya dapat hasil keringat sendiri,
Itu lebih menyegarkan,
Berbanding mereka yang tidak berusaha tapi bisa mendapatkan apa yang dimiliki,

Tapi saya tidak ada magic stick itu,
Tidak mengapa,
Itu kelebihan mereka,
Takdir jangan kau salahkan,
Kerana mungkin itu yang terbaik untuk kau...

Saya tidak perlukan magic stick itu,
Sebab saya tahu saya mampu,
Saya tahu saya tabah,
Saya tahu saya kuat.






No comments: