Monday, December 12, 2011

...pemasyhuran BSN...

Salam...
Akhirnya berakhir juga majlis pemasyhuran DPP BSN dengan penuh gilang gemilangnya. Terima Kasih untuk BSN bank komuniti anda sbb sudi 'meminjamkan' namanya kepada DPP saya, yeahhh, bukan setakat pinjam nama, duit pun kena bagi, tapi biarlah rahsia berapa RM nya. Supaya panjang sikit entry saya, better saya kc cerita apa pengisian sepanjang pemahsyuran tu arr. Program pemasyhuran berlangsung 4 hari 4 malam dan sepanjang 4 hari tu pelbagai aktiviti dijalankan oleh semua residen DPP BSN. Biar laa saya kc list apa semua aktiviti yang berlangsung supaya kamu semua penat lagi baca ni entry.
Aktiviti majlis pemasyhuran DPP BSN:
  • Debat kedai kopi (Biro Kerohanian)
  • Funny Olimpik Game (Biro ???)
  • Ceramah 2k (Biro Keselamatan)
  • Pameran Kesihatan (Biro Keselamatan)
  • Senam Aerobik (Biro ???)
  • Masterchef BSN (Biro ???)
  • Pertandingan Karaoke & akustik (Biro Kebudayaan)
  • Pertandingan Fesyen 1Malaysia (Biro Kebudayaan)
  • Catur Bestari (Biro ???)
  • Pertandingan Futsal (biro Sukan)
  • Pertandingan Bola Jaring (Biro Sukan)
  • Pertandingan Keceriaan Bilik & Blok (Biro ???)
  • etc...
Ada beberapa lagi aktiviti tapi tidak dapat diingat. Tapi paling penting waktu perasmian dan dinner malam terakhir tu. Sangat2 laa berpuas hati dengan segalanya, tidak laa perfect sangat majlis tu still ada juga cacat celanya, but still boleh dimaafkan sebab pihak penganjur pun manusia biasa, boleh buat kesilapan hihi. Dari segi makanan & serving I will give thumbs up laa tapi tidak dapat dikongsi gambarnya, tidak ada kesempatan maw snap pic makanan tu. Decoration dewan, agak biasa tapi still lawa. Performance pun I give thumbs up sebab saya minat Alyah, tapi Jay Jay pun apa kurangnnya menyengat juga dy malam tu dengan persembahan akustik dy, both of the are very sporting with their fans love ya~~. Kemuncak untuk malam tu I think the lucky draw, because the prizes is too 'hot' I think, 1st prize dapat Ipad2, dan kesiannya bukan milik saya hahahahaha saya jarang lucky dalam bab lucky draw ni. Sampai ketemu next time daaaa~~~

No comments: