Saturday, November 20, 2010

B.L.O.G

Setelah hampir setahun ni blog tidak disentuh, tiba-tiba terdetik dihati " apa sudah jadi sama tu blog??" "bangas sudah kali".
Waktu mula-mula buat blog dulu, saya ada terfikir apa laa saya maw tulis juga dalam tu blog. Buat karangan waktu sekolah menengah dulu pun bukannya rajin. Teknik mengarang pun bukannya bagus. Tapi oleh sebab maw kelihatan mengikut arus kecanggihan teknologi (up to date laa kan) akhirnya wujud juga ni blog. Akhirnya wujud juga ni blog, tapi sepi tanpa nukilan@"karangan" yang baik. Insyaallah saya maw mula balik "mengarang" dalam ni blog supaya tidak laa nampak sepi sangat. hehe
Saya suka baca blog orang lain( tapi kurang suka maw buat orang baca blog sendiri). Ada satu benda saya terperasan, dorang ada tema masing-masing dalam "karangan" blog dorang. Memerah otak laa saya dalam beberapa minit untuk pikir apa laa tema "karangan" untuk blog saya. Akhirnya, saya pilih "mix theme" untuk tema "karangan" saya. Sudah nama blog ni pun The Colour Of My Life, mesti laa ada warna warni dunia( ada kaitan ka ni?? hahaha).
So, Insyaallah I will try to always update my blog=)

No comments: