Saturday, May 7, 2011

..Exam Fever Ker..




Exam tidak sampai 4 ari lagi, tapi saya masih ada masa untuk mengupdate blog saya dan tidak ada masa untuk mengupdate ilmu tuk saya bawa masuk dewan exam uhukuhuk.. Bila pegang buku rasa pening, baca ayat pertama ada rasa ngantuk-ngantuk baca perenggan ke-2 mata masih ble buka tapi lepas habis 1 muka surat terus mata lelap.. Aduhhh, bukan alang-alang jenis shetan yang datang menggoda.. Rasanya kalau shetan ni kena bagi pangkat, shetan yang datang tempat saya pangkat prebet aja kali.. Tapi kalau setakat prebet aja adakah itu bermakna iman saya senipis kulit limau???? Uwahhhhhhh tidaakkkkkkk!!!!!!!! Tepa-tepa, saya akan lawan jua tu godaan2 shetan, tidak kesah laa pangkat prebet ka, jeneral ka, presiden ka supaya dapat jua ilmu saya terupdate & tidak rasa sia2 masuk dewan exam~~

Hurmmm, sayang-sayang saya rata2nya suma sudah balik kampong terchenta tapi c bugieyTahir masih lagi tetinggal di sini sintok & exam pun blom start.. Agak lama lagi c bugieyTahir akan balik ke kampong terchenta dy, banyak lagi aktiviti yang akan tetinggal sepanjang ketiadaan saya cuti nanti gara-gara maw join baksis.. oO tidakkkkkkk, bolehkah flight saya di kasi awal?? Tidak sabar c bugieyTahir maw balik kampong terchenta, salam tangan mama dy, gadoh2 manja sama mama dy, jaga 'anak2' dy, lepaking dengan sayang2 dy & so on... Ada 1 lagi c bugieyTahir akan tetinggal sepanjang ketiadaan dy di kampong terchenta tyme cuti skola, tidak dapat makan makanan orang kawen.. Mesti banyak tu jemputan kawen di rumah c bugieyTahir.. Ouhhh, sayangnya tidak dapat makan nasi minyak, tudu bangat bilang orang dusun huhuhu.. Arap-arap tyme c bugieyTahir sudah ada di kampong terchenta dy, ada laa lagi walimatulurus, dapat jua rasa nasi minyak ni.. hikhikhik

Baik laa, sampai d sini luk perjumpaan c bugieyTahir & bloggy tersayang dy.. Sampai kita jumpa lagi eya bloggy^^

p/s Lebih kurang macam dalam tu pic laa c bugieyTahir belajar, khusyuk.. ahahahaha


No comments: